Головна

 
Вівторок, 25.07.2017, 02:40



Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Головна
Увага! Діє урядова телефона «гаряча» лінія 0-800-507-309 „Гарячя лінія” з питань Пенсійної реформи 0-800-500-392 та в м.Шахтарську - 095-200-40-44!
Меню сайту

Наше опитування
Подобається Вам наш портал?
Всього відповідей: 30

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Курсы наличного обмена на сегодня
Головна » 2011 » Серпень » 27 » Зміни в призначенні і виплати державних допомог сім”ям з дітьми та інші новини соціального захисту
13:57
Зміни в призначенні і виплати державних допомог сім”ям з дітьми та інші новини соціального захисту

Зміни в призначенні і виплати державних допомог сім”ям з дітьми      

      22 червня 2011 року Урядом схвалено постанову Кабінету Міністрів України „Про внесення змін до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім”ям з дітьми”.        

Постановою передбачено надання допомоги при народженні дитини, яка народилась після 8 квітня 2011 року, у таких розмірах: - на першу дитину у сумі, кратній 30 розмірам прожиткового мінімуму  (з 9 квітня – 24 960 грн., з 1 жовтня – 25 590 грн., з 1 грудня – 26 100 грн.); - на другу дитину – у сумі, кратній 60 розмірам прожиткового мінімуму (з 9 квітня – 49 920 грн., з 1 жовтня – 51 180 грн., з 1 грудня – 52 200 грн.); - на третю і кожну наступну – у сумі, кратній 120 розмірам прожиткового мінімуму  (з 9 квітня – 99 840 грн., з 1 жовтня – 102 360 грн., з 1 грудня – 104 400 грн.). Виплата допомоги здійснюватиметься у десятикратному розмірі прожиткового мінімуму при народженні дитини, решта суми допомоги  виплачуватиметься на першу дитину протягом 24 місяців, на другу дитину – 48 місяців, на третю і кожну наступну дитину – 72 місяців.  

Також Урядовим  рішенням удосконалено норми чинного законодавства, а саме:

-         визначено, що довідку для отримання допомоги у зв”язку з вагітністю та пологами жінкам-суб”єктам підприємницької діяльності видають органи Пенсійного фонду;

-         встановлено, що у випадку, коли особи, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку працювали у виборчій комісії, виплату допомоги не припиняти;

-         передбачено, що у разі передачі дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування під опіку чи піклування, влаштування в  дитячий будинок сімейного типу, прийомну сім”ю, до розрахунку розміру допомоги на таку дитину не включати розмір призначеної державної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування.                  

Зміни в призначенні і виплати деяких державних допомог.

           16 червня 2011 року Верховною Радою України прийнято Закон України „Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення надання допомоги сім”ям з дітьми, малозабезпеченим верствам населення та покращення їх соціального захисту”, яким:  

1. спрощено порядок отримання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами для непрацюючих жінок, а саме скасовано надання довідки з місяця проживання для непрацюючих жінок про те, що вони не працюють (не служать, не навчаються);

2.  надано право на отримання допомоги одиноким матерям на дітей, які після досягнення 18-річного віку навчаються у загальноосвітніх закладах;  

3. надано право матері (батьку) отримувати допомогу на дитину у разі смерті одного з батьків, які не перебували у зареєстрованому шлюбі.

Крім цього, Законом встановлено норму, якою передбачено випадки припинення виплати допомоги на дітей одиноким матерям:

- позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;

- позбавлення волі отримувача допомоги за вироком суду;

- скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним;

- реєстрації дитиною шлюбу до досягнення нею 18-річного віку;

- надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності у випадках, передбачених законом;

- смерті дитини;

- смерті отримувача допомоги. Разом з цим Законом передбачені випадки, коли виплата допомоги  призупиняється: - тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання;

- відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;

- тимчасового працевлаштування дитини. Поновити виплату допомоги можливо за письмовою заявою одержувача до органу, що призначає таку допомогу.

Також доповнено статтю 7 Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”, якою визначається перелік осіб, які входять до складу малозабезпеченої сім’ї. А саме визначено, що особам, які доглядають за інвалідами ІІ групи внаслідок психічного розладу, не буде припинятися виплата допомоги у випадках, коли такі особи не працюють (не вчаться, не служать).      

ПОВІДОМЛЕННЯ  

Кабінетом Міністрів України 13 червня 2011 року на виконання статті 72 Закону України «Про виконавче впровадження» прийнято постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Переліку видів доходів, які враховуються при визначенні розміру аліментів на одного з подружжя, дітей, батьків, інших осіб».      Зазначеними змінами передбачається стягнення аліментів з розміру державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам (без урахування надбавки на догляд), яка призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам».                                                  

Механізм надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за наявності засобів обліку

Механізм надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, обсяг витрачання яких вимірюється засобами обліку, передбачає наступне:

1. Право на призначення субсидії визначається виходячи з вартості послуг в межах норм споживання (незалежно від того, скільки громадяни фактично споживали у попередньому періоді). А розмір субсидії розраховується виходячи з обсягів фактичного споживання послуг у попередньому періоді, але не більше від установлених норм. Такий механізм надання субсидій розроблено з метою ефективного використання коштів державного бюджету, що виділяються для надання субсидій населенню.

2. Розмір плати громадян за умови призначення житлової субсидії не залежить від вартості послуг, взятої для розрахунку субсидії, а визначається в залежності від доходів (15 або 10 відсотків їх середньомісячного доходу). У повідомленні про призначення субсидії зазначається обов’язкова частка плати сім’ї в межах норм споживання, яку отримувач субсидії повинен сплачувати щомісячно. У разі, коли вартість фактично спожитої послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, отримувачі субсидій сплачують її фактичну вартість.

3. Якщо сім'я економно споживала газ, воду, електроенергію у період отримання субсидії, при призначенні субсидії на наступний термін розмір її витрат зменшується на 2 відсотки за кожні 10 відсотків економії. Так, за 10 відсотків економії послуг обов’язковий платіж громадян зменшується з 15 до 13 відсотків сукупного доходу, за 20 відсотків економії частка плати громадянина зменшується з 15 до 11 відсотків доходу. Тобто, заощаджуючи енергоресурси, отримувачі субсидій мають можливість зменшити витрати на оплату житла до 9 відсотків, а сім'ї з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, а також сім'ї, до складу яких входять неповнолітні діти, інваліди І і ІІ групи – до 4 відсотків свого середньомісячного сукупного доходу.

4. Субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надаються у безготівковому вигляді, тобто суми призначених субсидій перераховуються на рахунки отримувачів субсидій в організаціях, що надають послуги; їх розмір змінюється в залежності від фактичного споживання послуг.

5. При призначенні субсидії визначається її орієнтовний розмір. Остаточний розмір обраховується після закінчення терміну дії субсидії та отримання відомостей від організації, яка надає послуги, про фактичні обсяги їх споживання. У разі коли по закінченні терміну отримання субсидії зазначені послуги використано на суму, меншу від суми призначеної субсидії та обов`язкової частки плати в межах норм споживання, невикористані перераховані кошти повертаються організаціями, що надають послуги, на рахунок управлінь праці та соціального захисту населення. У разі, коли по закінченні терміну отримання субсидії зазначені послуги використано на суму, більшу від суми призначеної субсидії та обов`язкової частки плати, управління праці та соціального захисту населення дораховують необхідну суму коштів на рахунки громадян в організації, що надають послуги, але не більше від встановлених норм.

Такий механізм вигідний як сім’ї, так і державі:

-         заощаджуються енергоресурси;

-         зменшується обсяг бюджетних коштів для надання субсидій;

-         сім'я зменшує свої витрати на оплату газу.

Удосконалення порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива    

З метою подальшого підвищення ефективності Програми житлових субсидій Кабінетом Міністрів України 6 липня 2011 року прийнято постанови № 728 „Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156” та № 774 „Про удосконалення порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”. Постановою Кабінету Міністрів України від 06.07.2011 № 728 підвищено соціальні гарантії в оплаті житлово-комунальних послуг для сімей з дітьми або інвалідами. З 1 січня 2012 року у разі призначення житлової субсидії сім’ї, до складу яких входять діти або інваліди І ІІ груп і дохід яких на одну особу не досягає прожиткового мінімуму, сплачуватимуть за житлово-комунальні послуги 10 відсотків середньомісячного сукупного доходу (за існуючих умов такі сім’ї сплачують 10 відсотків, якщо дохід на одну особу не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму). Перерахунок розміру субсидій виходячи із зменшених відсотків обов’язкової частки плати для сімей, які отримуватимуть субсидії станом на 1 січня 2012 року, буде проведено автоматично, без додаткових звернень громадян.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.07.2011 № 774, яка набрала чинності з 23.07.2011 (з дня опублікування), запроваджено подальше спрощення умов призначення житлових субсидій та врегульовано деякі найбільш проблемні питання, які впливали на можливість малозабезпечених родин оформити субсидію. Зокрема, надано право громадянам, які мають нереструктуризовану заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, що утворилася до 1 грудня 2006 року, отримувати субсидії.  Комісіям при місцевих органах виконавчої влади дозволено приймати безстрокові рішення про призначення житлових субсидій на загальну житлову площу сім’ям, які складаються з непрацездатних осіб, до зміни обставин у таких сім’ях (зміна складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, їх сімейного стану, працевлаштування таких осіб або виникнення в них інших джерел доходів). Це дозволить запобігти зайвому обстеженню таких сімей при кожному зверненні за призначенням субсидії та спростити роботу комісій. Врегульовано питання щодо призначення субсидій сім’ям, в яких члени родини відсутні тривалий час (працюють або навчаються в іншому регіоні, перебувають на лікуванні чи в місцях позбавлення волі). Відтепер кількість осіб, виходячи з якої призначається субсидія за наявності засобів обліку комунальних послуг, визначається з урахуванням підтверджуючих документів про тимчасову відсутність зареєстрованих осіб, в окремих випадках - на підставі обстеження умов проживання. Спрощено також деякі питання щодо врахування майнового стану громадян. Зокрема, при призначенні субсидій не будуть враховуватися транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску. Прийняті Урядом рішення дозволять своєчасно забезпечити державною підтримкою під час оплати житлово-комунальних послуг всіх громадян, які її потребують.  

Щодо визначення кількості осіб, виходячи з якої розраховується субсидія    

Приклад 1. У житловому приміщенні зареєстровані мати – пенсіонерка та повнолітня дочка, яка вже кілька років проживає і працює в іншому місті. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання, природний газ на плиту та газовий водонагрівач. За повідомленням організацій плата за холодну воду та електроенергію нараховується на одну особу. Газопостачальне підприємство нараховує плату за газ на двох осіб. У такому випадку субсидія не може бути призначена без урахування доходів дочки.  

Приклад 2. У житловому приміщенні зареєстровані мати – пенсіонерка та повнолітня дочка, яка вже кілька років проживає і працює в іншому місті, що підтверджується довідкою з місця роботи. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання, природний газ на плиту та газовий водонагрівач. Споживання води, газу та електроенергії обчислюється лічильниками. У такому випадку субсидія може бути призначена без урахування доходів дочки. При цьому субсидія розраховується виходячи з норм споживання послуг на одну особу.  

Приклад 3. У житловому приміщенні зареєстровано три особи: подружжя пенсіонерів та повнолітній син, який перебуває в слідчому ізоляторі, що підтверджується відповідною довідкою. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання, природний газ на плиту та газовий водонагрівач. Споживання води та електроенергії обчислюється лічильниками. Газовий лічильник не встановлено. За повідомленням газопостачального підприємства плата за газ нараховується на трьох осіб. У такому випадку орган праці та соціального захисту населення не визначає самостійно кількість фактично проживаючих осіб.  

Приклад 4. У житловому будинку зареєстровано три особи: мати - пенсіонерка, її повнолітня дочка та онука. Дочка з онукою проживають в іншому місті у найманій квартирі, їх відсутність підтверджується довідками з місця роботи та навчання. Будинок опалюється вугіллям, використовується скраплений газ для приготування їжі та електроенергія (з лічильником). Субсидія на придбання твердого палива і скрапленого газу та оплату електроенергії може бути призначена виходячи з доходів матері – пенсіонерки та норми споживання електроенергії та скрапленого газу на одну особу.  

Приклад 5. У житловому будинку зареєстровано дві особи: мати – пенсіонерка та її повнолітній син, місце перебування якого невідомо (виїхав рік тому, не підтримує стосунків з матір’ю). Відсутність сина за місцем реєстрації підтверджується довідкою сільської ради та актом обстеження матеріально-побутових умов проживання. Будинок опалюється природним газом, є холодна вода та електроенергія. Споживання води, газу та електроенергії обчислюється лічильниками. У такому випадку субсидія розраховується виходячи з доходів однієї особи (матері – пенсіонерки) та норм споживання послуг на одну особу.  

Приклад 6. У житловому приміщенні зареєстровані мати – пенсіонерка та повнолітня дочка, яка вже кілька років проживає і працює в іншому місті, що підтверджується довідкою з місця роботи. Склад житлово-комунальних послуг: квартирна плата, центральне опалення, електроенергія, холодне водопостачання. Споживання електроенергії обчислюється лічильником. Лічильник води не встановлено, але за інформацією водоканалу плата за холодну воду нараховується на одну особу. У такому випадку субсидія може бути призначена без урахування доходів дочки. При цьому субсидія розраховується виходячи з норм споживання послуг на одну особу. 

Переглядів: 917 | Додав: trud | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
СТРІЧКА НОВИН

ВАЖЛИВО

Образец искового заявления по вопросу выплаты задолженности по заработной плате

Регіональна угода на 2011-2012р.

Решение исполкома  Шахтерского городского совета от 20.04.2011г. №175 «Об организации исполнения Регионального соглашения  в г.Шахтерске» и план график исполнения Регионального соглашения



Праздники сегодня
Увага! Інформація, розташована на даному сайті, призначена виключно для приватного використання в освітніх цілях і не може бути
завантажена/перенесена на інший комп'ютер. Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не
можуть нести жоден відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Зайшовши на сайт, Ви, як користувач, тим самим
підтверджуєте повну і беззастережну згоду зі всіма умовами використання.
Copyright MyCorp © 2017